Biura w Szczecinie

Twoje biuro w P2Tower

Dogodna lokalizacja - to miejsce, które wszyscy dobrze znają

Prosty dojazd i parkowanie – to komfort dla Twoich Klientów

Wysoki standard – to wygoda i bezpieczeństwo miejsca pracy

Elastyczna przestrzeń – to sposób na Twoje zmienne potrzeby

P2Tower to biurowiec położony w gospodarczym centrum Szczecina, na którego ośmiu kondygnacjach  znajdują się lokale biurowe, sale konferencyjne, pomieszczenia socjalne.  Nowoczesna infrastruktura, interesujące wykończenie, dogodna lokalizacja, łatwy dojazd, własne miejsca parkingowe, wspaniałe widoki na Szczecin z okien biur, a ponadto atrakcyjne ceny najmu to powody, dla których warto zostać Najemcą lub Właścicielem biura w P2Tower.  

Wynajem

Interesuje Cię wynajem biura w Szczecinie?  Szukasz biura o wysokim standardzie, w dogodnej lokalizacji oraz w przystępnej cenie?  Jeżeli przeglądając plan pięter  P2Tower znalazłeś wolną powierzchnię biurową, która Cię zainteresowała, skontaktuj się z nami już teraz – zadzwoń: (91 482 58 03 lub 91 482 50 35)   lub przejdź bezpośrednio do formularza kontaktowego.

Optymalne rozwiązania

Dla kogo wynajem biura w Szczecinie będzie najlepszym rozwiązaniem?

Twój biznes  związany jest ze Szczecinem? Twoi Klienci to w większości osoby i firmy pochodzące ze Szczecina i regionu? Twoi pracownicy to mieszkańcy Szczecina i okolic?  Działasz lub planujesz działać na rynkach Niemiec lub Skandynawii?   P2Tower w Szczecinie jest miejscem, które z łatwością znajdzie i dotrze do niego każdy:  Ty,  Twój Klient  i pracownik.

Dlaczego P2Tower?

Na szczecińskim rynku wynajmu nieruchomości można znaleźć  bardzo zróżnicowaną ofertę powierzchni biurowych do wynajęcia. Szukając własnego biura, należy brać pod uwagę kilka ważnych czynników: lokalizację, standard pomieszczeń, łatwość dojazdu i parkowania oraz oczywiście wysokość miesięcznych opłat.  Wynajmując biuro w P2Tower masz pewność, że znalazłeś optymalne rozwiązanie, gwarantujące połączenie wysokiego standardu z przystępną ceną.

Korzystne warunki najmu

Swoim Najemcom zapewniamy korzystne warunki najmu: konkurencyjne ceny, jasne warunki umowy oraz możliwość rozłożenia na raty dodatkowych kosztów aranżacji powierzchni biurowej do  ich indywidualnych wymagań.

Elastyczna przestrzeń biurowa

Zróżnicowany metraż

W  ofercie posiadamy powierzchnie biurowe o zróżnicowanej wielkości i układzie. W P2Tower znajdziesz zarówno, pokoje o powierzchni  14m2, które doskonale sprawdzają się jako biura dla 1-2 pracowników,  czy też otwarte powierzchnie do 130m2, które doskonale nadają  się pod biura typu „open space” lub  „call center”.

Podstawowe wyposażenie

Swoim Najemcom, którzy nie planują wyposażania biura we własnym zakresie możemy zaoferować do użytku podstawowe wyposażenie biurowe: biurka, szafki oraz fotele biurowe.

Możliwość aranżacji

Istnieje możliwość adaptacji układu powierzchni biurowej i jej wykończenia do potrzeb każdego z naszych Najemców – poprzez wstawienie, przestawienie lub usunięcie ścianek działowych, pomalowania ścian, wymianę wykładziny, modernizację instalacji itp. Usługi te, po uzgodnieniu zakresu i kosztu, wykonuje nasza ekipa przed objęciem lokalu przez Najemcę.

Komfortowa atmosfera pracy

Spokojna okolica

Nasz biurowiec zlokalizowany jest w pobliżu centrum miasta, jednak bezpośrednia okolica, w jakiej się on znajduje, jest cicha i spokojna, co sprzyja skupieniu i efektywnej pracy. Dodatkowym atutem jest bliskość zieleni, fantastyczny widok na panoramę miasta, Wzgórz Bukowe i rozlewiska Odry.

Wygodne biura

Nasz biurowiec został zaprojektowany i zbudowany zgodnie z najwyższymi standardami wyznaczonymi dla powierzchni biurowych. Wysokie pomieszczenia z maksymalnym dostępem światła oraz korzystnym mikroklimatem zapewniają naszym Najemcom przyjazne i komfortowe warunki pracy.

Pełna infrastruktura IT

Każde biuro wyposażone jest w podstawową  sieć teleinformatyczną. Zainstalowane okablowanie jest uniwersalne, co pozwala na jego skonfigurowanie dla potrzeb typowego biura oraz ewentualną szybką i prostą  rekonfigurację, w celu przystosowania go do zmieniających się potrzeb – np. uruchomienie nowego stanowiska pracy.

Sprzedaż

Jeśli interesuje Cię zakup gotowej powierzchni biurowej w Szczecinie w funkcjonującym biurowcu. Jeśli szukasz  atrakcyjnej lokalizacji i ceny a nasza oferta wzbudziła Twoje zainteresowanie oraz chcesz dowiedzieć się więcej na temat opcji zakupu powierzchni biurowej w P2Tower, skontaktuj się z nami już teraz – zadzwoń (91 482 58 03 lub 91 482 50 35) lub przejdź bezpośrednio do formularza kontaktowego.

Kupić czy adaptować lokal na biuro?

Być może przeglądając oferty biur nieruchomości, które prowadzą sprzedaż lokali  w Szczecinie, rozważałeś oferty, które byłyby odpowiednie na Twoje biuro. Kupno lokalu to dopiero początek wydatków- dochodzą koszty projektu, adaptacji i oczywiście czas niezbędny na przygotowanie i przeprowadzenie remontu –  wymaga on często uzyskania dodatkowych zgód administracyjnych. W P2Tower oczekują na Ciebie gotowe lokale biurowe.

Korzyści płynące z zakupu gotowego biura

Zakup gotowego biura niesie ze sobą szereg korzyści, których nie gwarantuje opcja adaptacji lokalu mieszkalnego. Możesz dokładnie przyjrzeć się wszystkim zaletom i słabym stronom jakie posiada budynek biurowca oraz lokal biurowy, który zamierzasz kupić. Możesz ocenić otoczenie oraz firmy prowadzące już działalność w danej lokalizacji. Opcja zakupu funkcjonującego biura jest tańsza i gwarantuje, możliwość szybkiego uruchomienia Twojej firmy w nowym miejscu.

Dlaczego zainwestować w biura w P2Tower?

Przemawia za tym szereg atutów P2Tower:
  • wysoki standard powierzchni biurowych,
  • dogodna, bezpieczna lokalizacja,
  • prosty dojazd oraz przynależne do lokali miejsca parkingowe,
  • korzystne, bezpieczne warunki sprzedaży,
  • możliwość zweryfikowania funkcjonalności biura poprzez wynajem,
  • możliwość powiększania biura wraz ze wzrostem firmy.

Dlaczego zakup biura jest doskonałą inwestycją biznesową?

Istotnym argumentem przemawiającym za zakupem biura jest fakt, że rata kredytu hipotecznego, łącznie z odsetkami, może być ustalona na poziomie niższym od kwoty czynszu najmu, który płacimy za tę powierzchnię. To sprawia, że środki, które Twoja firma przeznacza na opłatę czynszu, mogą być przeznaczone na spłatę kredytu – a już od chwili zakupu nieruchomość wchodzi w skład majątku Twojej firmy.

Pamiętaj, że biuro w P2Tower  może stać się w przyszłości dla Ciebie źródłem stałego, bezpiecznego dochodu przewyższającego oferowane w bankach lokaty i fundusze z gwarantowanym kapitałem. Tak więc po zaprzestaniu przez Ciebie działalności w biurowcu P2Tower Twoje biuro nadal będzie generować przychód charakteryzujący się atrakcyjna stopą zwrotu z inwestycji.

Pomoc przy dopełnianiu formalności

Zakup nieruchomości wiąże się z dopełnieniem szeregu formalności. Oferujemy pomoc w kompletowaniu wymaganej dokumentacji oraz przy redagowaniu biznesplanu, potrzebnego aby wniosek o kredyt został rozpatrzony pozytywnie.

Zapraszamy do wizyty w P2Tower