• bistro
  • szybki Internet
  • bliskość: komunikacji miejskiej, dworca PKP
  • parking oraz stojak na rowery
  • punkt recepcji do dyspozycji Naszych gości

MAŁA, w której można swobodnie pomieścić około 10 osób:

  • niezależna sala do przeprowadzania spotkań, konferencji, rekrutacji
    czy szkoleń
  • nowoczesny projektor do Państwa dyspozycji

do 3 h – 55 zł/h netto
powyżej 3 h – 45 zł/h netto

DUŻA, w której można swobodnie pomieścić około 20-25 osób:

  • możliwość wynajęcia na godziny na życzenie klienta,

do 3 h – 75 zł/h netto
powyżej 3 h – 65 zł/h netto

Przy wynajmie obu pomieszczeń proponujemy Państwu atrakcyjne rabaty!
Zachęcamy do współpracy oraz kierowania do Nas zapytań.

Uwaga: sale konferencyjne standardowo dostępne w godzinach 7:00-17:00 pn-pt.

Twoje prywatne miejsce do pracy w gustownie wyposażonym gabinecie. Oferujemy Państwu 2 warianty:

  • Wariant A  – za 1800 zł netto (80 godz.):
    – indywidualne i w pełni wyposażone stanowisko pracy w osobnym gabinecie
    – klimatyzacja
    – dostęp do wyposażonej, indywidualnej przestrzeni kuchennej oraz łazienki
    – telewizor, bilard
    – kawa, herbata i woda
    – szybki Internet (wi-fi)
    – wsparcie naszego Działu Obsługi Klienta
    – odbiór korespondencji
    – dostęp do miejsca pracy od 7:00 do 17:00 pn-pt
    – możliwość jednokrotnego skorzystania z sali konferencyjnej do spotkań
    i wideokonferencji po wcześniejszej rezerwacji
  • Wariant B  – za 1920 zł netto (80 godz.):
    – wariant A + dodatkowo:
    – miejsce parkingowe P2Tower do dyspozycji przez 80 godz. dostępne od 7:00
    do 17:00 pn-pt.

Twoje prywatne, stałe miejsce do pracy we wspólnej przestrzeni. Oferujemy Państwu 2 warianty:

  • Wariant A – za 600 zł netto/m-c:
    – adres w topowej lokalizacji
    – możliwość korzystania z drukarki
    – klimatyzacja
    – dostęp do wyposażonej kuchni i łazienki
    – kawa, herbata i woda
    – szybki Internet (wi-fi)
    – wsparcie naszego Działu Obsługi Klienta
    – szafka na kluczyk
    indywidualne i w pełni wyposażone stanowisko pracy we wspólnej
    przestrzeni biurowej dostępne od 7:00 do 17:00 pn-pt.
  • Wariant B – za 750 zł netto/m-c:
    – wariant A + dodatkowo:
    – opcja skorzystania raz w miesiącu z sali konferencyjnej do spotkań
    i wideokonferencji po wcześniejszej rezerwacji
    – miejsce parkingowe P2Tower dostępne od 7:00 do 17:00 pn-pt.

Doskonała alternatywa dla konieczności rejestracji firmy na własny adres domowy
lub wynajmu drogich powierzchni biurowych. Oferujemy Państwu 3 warianty:

Wariant A:
– wirtualne biuro,
– adres w topowej lokalizacji Szczecina w kwocie 250,00 zł netto/m-c.

Wariant B:
– wariant A + dodatkowo:
– odbiór korespondencji listownej,
– możliwość skorzystania 1 raz w miesiącu z sali konferencyjnej lub hot-desk P2Tower do 5 godzin (między 7:00 a 17:00 od poniedziałku do piątku) w kwocie 500,00 zł netto/m-c.

Wariant C:
– wariant B + dodatkowo:
– możliwość skorzystania 1 raz w miesiącu z sali konferencyjnej lub hot-desk P2Tower do 10 godzin (między 7:00 a 17:00 od poniedziałku do piątku) w kwocie 750,00 zł netto/m-c.

Najlepsza opcja dla osób, które mają nieregularny tryb pracy i nie przeszkadza im, że codziennie mogą trafić na inne biurko. Oferujemy Państwu 2 warianty:

  • Wariant A – za 490 zł netto/m-c:
    – adres w topowej lokalizacji
    – w pełni wyposażone stanowisko pracy we wspólnej przestrzeni biurowej
    – możliwość korzystania z drukarki
    – klimatyzacja
    – dostęp do wyposażonej kuchni, łazienki
    – kawa, herbata i woda
    – szybki Internet (wi-fi)
    – wsparcie naszego Działu Obsługi Klienta
    – dostęp do biurka od 7:00 do 17:00 pn-pt.
  • Wariant B – za 640 zł netto/m-c:
    – wariant A + dodatkowo:
    – miejsce parkingowe P2Tower
    – dostęp do biurka i parkingu od 7:00 do 17:00 pn-pt.
  • hot-desk dostępny codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach pracy biurowca (7:00-17:00) po wcześniejszej rezerwacji.