- bistro
- szybki Internet
- bliskość: komunikacji miejskiej, dworca PKP
- parking oraz stojak na rowery
- punkt recepcji do dyspozycji Naszych gości
Archiwa: Coworking
MAŁA, w której można swobodnie pomieścić około 10 osób:
- niezależna sala do przeprowadzania spotkań, konferencji, rekrutacji
czy szkoleń - nowoczesny projektor do Państwa dyspozycji
do 3 h – 55 zł/h netto
powyżej 3 h – 45 zł/h netto
DUŻA, w której można swobodnie pomieścić około 20-25 osób:
- możliwość wynajęcia na godziny na życzenie klienta,
do 3 h – 75 zł/h netto
powyżej 3 h – 65 zł/h netto
Przy wynajmie obu pomieszczeń proponujemy Państwu atrakcyjne rabaty!
Zachęcamy do współpracy oraz kierowania do Nas zapytań.
Uwaga: sale konferencyjne standardowo dostępne w godzinach 7:00-17:00 pn-pt.
Twoje prywatne miejsce do pracy w gustownie wyposażonym gabinecie. Oferujemy Państwu 2 warianty:
- Wariant A – za 1800 zł netto (80 godz.):
– indywidualne i w pełni wyposażone stanowisko pracy w osobnym gabinecie
– klimatyzacja
– dostęp do wyposażonej, indywidualnej przestrzeni kuchennej oraz łazienki
– telewizor, bilard
– kawa, herbata i woda
– szybki Internet (wi-fi)
– wsparcie naszego Działu Obsługi Klienta
– odbiór korespondencji
– dostęp do miejsca pracy od 7:00 do 17:00 pn-pt
– możliwość jednokrotnego skorzystania z sali konferencyjnej do spotkań
i wideokonferencji po wcześniejszej rezerwacji - Wariant B – za 1920 zł netto (80 godz.):
– wariant A + dodatkowo:
– miejsce parkingowe P2Tower do dyspozycji przez 80 godz. dostępne od 7:00
do 17:00 pn-pt.
Twoje prywatne, stałe miejsce do pracy we wspólnej przestrzeni. Oferujemy Państwu 2 warianty:
- Wariant A – za 600 zł netto / 40 h w miesiącu:
– adres w topowej lokalizacji
– możliwość korzystania z drukarki
– klimatyzacja
– dostęp do wyposażonej kuchni i łazienki
– kawa, herbata i woda
– szybki Internet (wi-fi)
– wsparcie naszego Działu Obsługi Klienta
– szafka na kluczyk
– indywidualne i w pełni wyposażone stanowisko pracy we wspólnej
przestrzeni biurowej dostępne od 7:00 do 17:00 pn-pt. - Wariant B – za 750 zł netto / 40 h w miesiącu:
– wariant A + dodatkowo:
– opcja skorzystania raz w miesiącu z sali konferencyjnej do spotkań
i wideokonferencji po wcześniejszej rezerwacji
– miejsce parkingowe P2Tower dostępne od 7:00 do 17:00 pn-pt.
Doskonała alternatywa dla konieczności rejestracji firmy na własny adres domowy
lub wynajmu drogich powierzchni biurowych. Oferujemy Państwu 3 warianty:
Wariant A:
– wirtualne biuro,
– adres w topowej lokalizacji Szczecina w kwocie 250,00 zł netto/m-c.
Wariant B:
– wariant A + dodatkowo:
– odbiór korespondencji listownej,
– możliwość skorzystania 1 raz w miesiącu z sali konferencyjnej lub hot-desk P2Tower do 5 godzin (między 7:00 a 17:00 od poniedziałku do piątku) w kwocie 500,00 zł netto/m-c.
Wariant C:
– wariant B + dodatkowo:
– możliwość skorzystania 1 raz w miesiącu z sali konferencyjnej lub hot-desk P2Tower do 10 godzin (między 7:00 a 17:00 od poniedziałku do piątku) w kwocie 750,00 zł netto/m-c.
Najlepsza opcja dla osób, które mają nieregularny tryb pracy i nie przeszkadza im, że codziennie mogą trafić na inne biurko. Oferujemy Państwu 2 warianty:
- Wariant A – za 490 zł netto / 40 h w miesiącu:
– adres w topowej lokalizacji
– w pełni wyposażone stanowisko pracy we wspólnej przestrzeni biurowej
– możliwość korzystania z drukarki
– klimatyzacja
– dostęp do wyposażonej kuchni, łazienki
– kawa, herbata i woda
– szybki Internet (wi-fi)
– wsparcie naszego Działu Obsługi Klienta
– dostęp do biurka od 7:00 do 17:00 pn-pt. - Wariant B – za 640 zł netto / 40 h w miesiącu:
– wariant A + dodatkowo:
– miejsce parkingowe P2Tower
– dostęp do biurka i parkingu od 7:00 do 17:00 pn-pt. - hot-desk dostępny codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach pracy biurowca (7:00-17:00) po wcześniejszej rezerwacji.