• bistro
  • szybki Internet
  • bliskość: komunikacji miejskiej, dworca PKP
  • parking oraz stojak na rowery

MAŁA, w której można swobodnie pomieścić około 10 osób:

  • niezależna sala do przeprowadzania spotkań, konferencji, rekrutacji
    czy szkoleń
  • nowoczesny projektor do Państwa dyspozycji

do 3 h – 55 zł/h netto
powyżej 3 h – 45 zł/h netto

DUŻA, w której można swobodnie pomieścić około 20-25 osób:

  • możliwość wynajęcia na godziny na życzenie klienta,

do 3 h – 75 zł/h netto
powyżej 3 h – 65 zł/h netto

Uwaga: dostępność sal konferencyjnych od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-17:00.
Przy wynajmie obu pomieszczeń proponujemy rabaty!
Zachęcamy do współpracy oraz kierowania do Nas zapytań.

Twoje prywatne miejsce do pracy w osobnym gabinecie

  • adres w topowej lokalizacji
  • klimatyzacja
  • dostęp do wyposażonej kuchni i łazienki
  • kawa, herbata i woda
  • szybki Internet (wi-fi)
  • wsparcie naszego Działu Obsługi Klienta
  • indywidualne i w pełni wyposażone stanowisko pracy w osobnym gabinecie
  • miejsce parkingowe w cenie
  • własna szafka z możliwością przechowywania rzeczy zamykana na klucz
  • odbiór korespondencji
  • całodobowy dostęp do powierzchni biurowej przez 7 dni w tygodniu
    z brelokiem dostępu po wcześniejszej rezerwacji terminu
  • możliwość skorzystania z sali konferencyjnej do spotkań i wideokonferencji
  • możliwość skorzystania z drukarki

Twoje prywatne miejsce do pracy we wspólnej przestrzeni

  • adres w topowej lokalizacji
  • możliwość korzystania z drukarki
  • klimatyzacja
  • dostęp do wyposażonej kuchni i łazienki
  • kawa, herbata i woda
  • szybki Internet
  • wsparcie naszego Działu Obsługi Klienta
  • indywidualne i w pełni wyposażone stanowisko pracy we wspólnej
    przestrzeni biurowej
  • szafka
  • możliwość rezerwacji miejsca parkingowego 10zł/1dzień
  • odbiór korespondencji
  • dostępny codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach pracy biurowca (7:00-17:00)
  • dostęp do biurka 20h lub 40h miesięcznie po wcześniejszej rezerwacji terminu
  • możliwość skorzystania z sali konferencyjnej do spotkań i wideokonferencji

Doskonała alternatywa dla konieczności rejestracji firmy na własny adres domowy
lub wynajmu drogich powierzchni biurowych

  • adres w topowej lokalizacji Szczecina
  • odbiór korespondencji
  • prosta umowa
  • możliwość skorzystania 1 raz w miesiącu z hot-deska między 7:00 a 17:00

Najlepsza opcja dla osób, które mają nieregularny tryb pracy i nie przeszkadza im, że codziennie mogą trafić na inne biurko

  • adres w topowej lokalizacji
  • możliwość korzystania z drukarki
  • klimatyzacja
  • dostęp do wyposażonej kuchni, łazienki
  • kawa, herbata i woda
  • szybki Internet
  • wsparcie naszego Działu Obsługi Klienta
  • możliwość rezerwacji miejsca parkingowego 10zł/1h
  • w pełni wyposażone stanowisko pracy we wspólnej przestrzeni biurowej
  • hot-desk dostępny codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach pracy biurowca (7:00-17:00) po wcześniejszej rezerwacji